旋转到梦中,走进对视现在的一切.

9 (After Coachella) - Cashmere Cat、MØ、Sophie

I know, I know, I know, I know
我心知肚明
You'll never be mine
你终不会属于我
I know, I know, I know, I know, yeah
一切表象都显示
You'll never be mine
你的心终不会属于我
I like the way your body moves, uh
我喜欢你摆动躯体的模样
I like the way you spread confusion
我喜欢你一脸疑惑的可爱神情

I like the way my heart is bloomin'
我喜欢靠近你时砰砰加速的心跳
On and on, you'll never be mine
只可惜 我知道 你不会属于我
I like the way your body moves, uh
我喜欢你摆动躯体的模样
I like the way you spread confusion
我喜欢你一脸疑惑的可爱神情
I like the way my heart is bloomin'
我喜欢靠近你时砰砰加速的心跳
On and on, you'll never be mine
只可惜 我知道 你不会属于我

You'll never be mine
你的心终不会属于我
I'll be waitin', I'll be, I'll be
而我会一直等待 坚守
I'll be waitin', no, you'll never be mine
等你回头 哪怕我们永远殊途

I know, I know, I know, I know
我深知
You'll never be mine
你不会属于我
I know, I know, I know, I know, yeah
我心知肚明
You'll never be mine
你的心终不会属于我

Yeah, I like the way your body moves, uh
我喜欢你摆动躯体的模样
I like the way you spread confusion
我喜欢你一脸疑惑的可爱神情
I like the way my heart is bloomin'
我喜欢靠近你时砰砰加速的心跳
On and on, you'll never be mine
只可惜 我知道 你不会属于我

You'll never be mine
你终不会属于我
No, you'll never be mine
是了 你不会属于我

I like the way your body moves, uh
我喜欢你摆动躯体的模样
I like the way you spread confusion
我喜欢你一脸疑惑的可爱神情
I like the way my heart is bloomin'
我喜欢靠近你时砰砰加速的心跳
On and on
一直喜欢下去
And on and on, and on and on
我会一直喜欢你直到永远
And on and on, and on and on
毫无保留喜欢你的所有
Oh yeah, you'll never be mine
哪怕你永远也不会喜欢我
And on and on, and on and on
我会一直喜欢你直到永远
And on and on, and on and on
毫无保留喜欢你的所有


评论
热度(1)
©话説 | Powered by LOFTER
返回顶部