旋转到梦中,走进对视现在的一切.

I Love You, I Do - Drew Holcomb & The Neighbors

一个人:

《I Love You, I Do》

I love you, I love you, I do
我爱你,我爱你,真的爱你
I love you, I love you, I do
我爱你,我爱你,真的爱你
Simplest words that could spell out the truth
最简单的语言却代表着我最真挚的情感
I love you, I love you, I do
我爱你,我爱你,真的爱你

You're breaking my heart every day
你每天都在伤害我的心

You're breaking my heart every day
你每天都在伤害我的心
The smiles you don't see and the words you don't say
用那些你未曾绽放的笑靥和未曾吐露的语言
You're breaking my heart every day
你每天都在伤害我的心

Forgive me for being a fool
原谅我这样傻傻地爱你
Forgive me for being a fool
原谅我这个傻瓜吧
There's no good reason that I do what I do
我的所作所为,没有任何缘由
So forgive me for being a fool
所以原谅我这个傻瓜吧

I always will be by your side
我会永远陪在你的身边
I always will be by your side
我会永远陪在你的身边
Love is a freedom that won't be denied
不要剥夺我爱你的权利和自由
I always will be by your side
我会永远陪在你的身边

I love you, I love you, I do
我爱你,我爱你,真的爱你
I love you, I love you, I do
我爱你,我爱你,真的爱你
No words I could say could be offered as proof
我所说的每句话都可以为我作证
I love you, I love you, I do
我爱你,我爱你,真的爱你


评论
热度(5)
©话説 | Powered by LOFTER
返回顶部